Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Utolsó kommentek

Feedek

HTML

HTML

AA Teljesen Automatizált Kriptó Kereskedés Jövője

Úttörők a Kriptovaluta Kereskedésben: A Tradensea és a Pooolse 


A kriptovaluta piac egyedülálló lehetőségeket kínál, amelyek messze túlmutatnak a hagyományos pénzügyi piacok által kínáltakon. A Tradensea fejlesztése és bevezetése a piacra, mint egy automatizált kereskedő bot, szándékosan a kriptovaluta piacra összpontosított, hogy kihasználja ezeket az előnyöket, és új perspektívákat nyisson a befektetők számára. Az alábbiakban részletezzük, hogy a Tradensea hogyan járul hozzá az iparág formálásához, és hogyan képviseli a Pooolse-szel való együttműködésével az inkluzív gazdasági ökoszisztéma megvalósítását.

Tradensea  automatizált kereskedő szoftver  kriptovaluta kereskedés  kriptovaluta piac  automatizálás  kriptovaluták  blockchain technológia  kereskedési robot  kereskedési stratégiák  piaci ingadozások  profitgenerálás  kockázatkezelés  decentralizált kereskedés  piaci likviditás  algoritmikus kereskedés  kriptovaluta oktatás  kriptovaluta közösség  digitális eszközök  befektetési lehetőségek  pénzügyi fejlődés  piaci trendek  innovatív technológiák  Pooolse  inkluzív gazdasági ökoszisztémakriptovaluta befektetés  kriptopénz piaci elemzés  automatizált kereskedés előnyei  kriptovaluta volatilitás  hozammaximalizálás  kereskedési algoritmusok  kriptovaluta hírek  blockchain innováció  digitális pénznemek  kriptovaluta regulációk  pénzügyi technológiák  kriptovaluta portfólió  decentralizáció előnyei  kereskedési platformok  kriptovaluta tranzakciók  piaci hatékonyság  kriptovaluta tárolás  biztonságos kereskedés  kriptovaluta stratégiák  piaci elemzés eszközök  kriptovaluta kereskedési tippek  kriptovaluta fejlesztések  kereskedési bot beállítások  kriptovaluta kereskedési technikák automatizált kereskedő szoftver kriptovaluta kereskedés kriptovaluta piac kriptovaluták blockchain technológia kereskedési robot kereskedési stratégiák profitgenerálás kockázatkezelés decentralizált kereskedés piaci likviditás algoritmikus kereskedés innovatív technológiák Pooolse kriptopénz piaci elemzés automatizált kereskedés automatizált kereskedés előnyei kriptovaluta stratégiák piaci elemzés eszközök biztonságos kereskedés kriptovaluta kereskedési tippek kriptovaluta fejlesztések  kereskedési bot kriptovaluta kereskedési technikák

A Kriptovaluta Piac Előnyei

  • Magasabb Hozamok Lehetősége: A kriptovaluták volatilitása, miközben kockázatot jelent, jelentős profitot is kínálhat a jól tájékozott és jól időzített kereskedők számára.
  • Kevesebb Szabályozási Korlát: A kriptovaluta piac nagyobb rugalmasságot és gyorsaságot kínál a döntéshozatalban és a kereskedési műveletek végrehajtásában.
  • Állandó Kereskedési Lehetőségek: A piac 24/7 nyitva tartása lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy folyamatosan reagáljanak a piaci fejleményekre.
  • Innováció és Új Digitális Eszközök: A blockchain technológia által kínált innovációk új eszközöket és növekedési lehetőségeket nyitnak meg.
  • Tradensea  automatizált kereskedő szoftver  kriptovaluta kereskedés  kriptovaluta piac  automatizálás  kriptovaluták  blockchain technológia  kereskedési robot  kereskedési stratégiák  piaci ingadozások  profitgenerálás  kockázatkezelés  decentralizált kereskedés  piaci likviditás  algoritmikus kereskedés  kriptovaluta oktatás  kriptovaluta közösség  digitális eszközök  befektetési lehetőségek  pénzügyi fejlődés  piaci trendek  innovatív technológiák  Pooolse  inkluzív gazdasági ökoszisztémakriptovaluta befektetés  kriptopénz piaci elemzés  automatizált kereskedés előnyei  kriptovaluta volatilitás  hozammaximalizálás  kereskedési algoritmusok  kriptovaluta hírek  blockchain innováció  digitális pénznemek  kriptovaluta regulációk  pénzügyi technológiák  kriptovaluta portfólió  decentralizáció előnyei  kereskedési platformok  kriptovaluta tranzakciók  piaci hatékonyság  kriptovaluta tárolás  biztonságos kereskedés  kriptovaluta stratégiák  piaci elemzés eszközök  kriptovaluta kereskedési tippek  kriptovaluta fejlesztések  kereskedési bot beállítások  kriptovaluta kereskedési technikák automatizált kereskedő szoftver kriptovaluta kereskedés kriptovaluta piac kriptovaluták blockchain technológia kereskedési robot kereskedési stratégiák profitgenerálás kockázatkezelés decentralizált kereskedés piaci likviditás algoritmikus kereskedés innovatív technológiák Pooolse kriptopénz piaci elemzés automatizált kereskedés automatizált kereskedés előnyei kriptovaluta stratégiák piaci elemzés eszközök biztonságos kereskedés kriptovaluta kereskedési tippek kriptovaluta fejlesztések  kereskedési bot kriptovaluta kereskedési technikák

  • A Tradensea Mint Úttörő
  • Innovatív Technológiák: A Tradensea fejlett technológiákat fejleszt, mint az algoritmikus kereskedési botok és a decentralizált kereskedési protokollok, amelyek forradalmasítják a kereskedést.
  • Új Kereskedési Stratégiák: Egyedi kereskedési stratégiákat kínál, amelyek kihasználják az adatelemzést, a kvantitatív elemzést, és a viselkedésgazdaságtant.
  • Piaci Hatékonyság: A Tradensea javítja a piaci likviditást, csökkenti a spreadeket, és minimalizálja a csúszást, stabilabb kereskedési környezetet teremtve.
  • Decentralizáció: A MorseDEX-hez hasonló decentralizált kereskedési platformok bevezetésével elősegíti a hagyományos centralizált tőzsdéktől való eltávolodást.
  • Oktatás és Tudatosság: Aktívan részt vesz a kriptovaluta kereskedés oktatásában és tudatosításában, segítve az újoncokat a piac megértésében.
  • Kockázatkezelés: A Tradensea kockázatkezelési stratégiákat és eszközöket kínál, amelyek segítenek a kereskedőknek hatékonyabban navigálni a volatilis kripto piacokon.
  • Piaci Kutatás: Mélyreható piaci kutatásokat végez, hogy felfedezze a trendeket és mintákat, amelyeket megoszt a közösségével.
  • Közösségi Építés és Inkluzivitás

A Tradensea nem csak a technológia és a kereskedési stratégiák terén újít; aktívan építi és ápolja közösségét, ahol a kereskedők és a lelkesedők megoszthatják ötleteiket és betekintéseiket. Ezek a közösségek együttműködésre és tanulásra nyújtanak platformot, elősegítve egy inkluzív és tájékozott kriptovaluta kereskedési környezet kialakítását.

A Tradensea és a Pooolse együttműködése új dimenziókat nyit meg a kriptovaluta kereskedés világában, ötvözve az automatizált kereskedés előnyeit az inkluzív gazdasági ökoszisztéma és közösségi építés elveivel. Ez a szinergia nem csupán a profitmaximalizálás új módját jelenti, hanem egy olyan jövő felé vezető utat is, ahol a kriptovaluta kereskedés mindenki számára elérhető, megérthető és fenntartható.

Exkluzív Regisztráció a Tradensea-ra: Kapcsolódj Be Az Úttörők Közé!


Fedezd fel a kriptovaluta kereskedés új dimenzióit a Tradensea automatizált kereskedési platformon keresztül, amely az innováció és a közösségi építés előmozdítására törekszik. A Tradensea nem csupán egy eszköz a piacon való navigáláshoz; egy olyan közösség része, amely a kriptovaluta kereskedés jövőjét formálja.

Exkluzív Regisztrációs Folyamat


A Tradensea egyedi megközelítést alkalmaz a regisztrációs folyamat során, melynek célja, hogy egy elkötelezett és tájékozott közösséget hozzon létre. A platformra való regisztráció kizárólag meghívó alapján történik, ami biztosítja, hogy minden új tag hozzájáruljon a közösség értékeihez és céljaihoz. Ez a megközelítés elősegíti az inkluzivitást és a diverzitást, miközben fenntartja a magas színvonalat és az elkötelezettséget a pénzügyi fejlődés és prosperitás iránt.

Hogyan Regisztrálj a Tradensea-ra?


Látogass el a Tradensea Weboldalára: Nyisd meg a böngésződet, és írd be a Tradensea hivatalos weboldalának címét. Klikk: https://app.pooolse.com/join/6582
Kattints a 'Regisztráció' Gombra: A weboldal főoldalán található 'Regisztráció' gombra kattintva elkezdődik a belépési folyamat.
Add meg az Ajánló Kódodat: Amikor a regisztrációs űrlapot töltöd ki, használd az ajánló kódot 6582 a hozzáférés aktiválásához. Ez a kód garantálja, hogy közvetlenül csatlakozhatsz a Tradensea exkluzív közösségéhez.
Töltsd ki a Szükséges Információkat: Add meg a személyes adatokat és a kereskedési preferenciákat a regisztrációs űrlapon. Fontos, hogy valós és pontos információkat adj meg, hogy a Tradensea csapata megfelelően tudja támogatni a kereskedési tevékenységedet.
Beküldés és Várakozás a Megerősítésre: Miután elküldted a regisztrációs űrlapot, várj a Tradensea csapatának megerősítésére. Ez lehet egy automatizált e-mail, amely tartalmazza a következő lépéseket, vagy egy személyre szabott üzenet, amely üdvözöl a közösségben.


Miért Érdemes Csatlakozni?


A Tradensea nem csak egy platform a kriptovaluta kereskedés automatizálására; egy mozgalom, amely változást hoz a pénzügyi technológiák világában. Az ajánláson alapuló regisztráció lehetővé teszi, hogy egy olyan közösség részese légy, amely támogatja és ösztönzi tagjait a pénzügyi siker elérésében. Az innovatív technológiák, az új kereskedési stratégiák és az oktatás, valamint a kockázatkezelési eszközök hozzáférése révén a Tradensea platform a kriptovaluta kereskedési céljaid elérésének alapköve lehet.

Csatlakozz hozzánk ma, és legyél részese egy olyan közösségnek, amely az inkluzivitásra, az innovációra és a pénzügyi prosperitásra törekszik. Használd az 6582 ajánló kódot a regisztrációdhoz, és tapasztald meg a Tradensea által kínált előnyöket. Kezdd el az utazást velünk, és formáld a kriptovaluta kereskedés jövőjét!

Ha kérdesed van, keress bizalommal!

Kulcs szavak: Tradensea, automatizált kereskedő szoftver, kriptovaluta kereskedés, kriptovaluta piac, automatizálás, kriptovaluták, blockchain technológia, kereskedési robot, kereskedési stratégiák, piaci ingadozások, profitgenerálás, kockázatkezelés, decentralizált kereskedés, piaci likviditás, algoritmikus kereskedés, kriptovaluta oktatás, kriptovaluta közösség, digitális eszközök, befektetési lehetőségek, kriptovaluta befektetés, kriptopénz piaci elemzés, automatizált kereskedés előnyei, kriptovaluta volatilitás, 

Tovább

Miért akarnak rábeszélni a gyereknemzésre?

Komolyan, miért akar rábeszélni minket a kormány, hogy több gyereket "gyártsunk"? Óriási reklámhadjáratot csináltak, "a testvérben az erő" címmel! Nem kicsit lenézve azokat, akik nem „csináltak” testvért a gyermekük „részére”.

Remélem bukás volt ez a kampány!

Már az is megdöbbentő, hogy ezt reklámozzák. Még jó, hogy nem szólítanak fel direktben a gyermeknemzésre! Értem én, hogy egyre nyitottabb világban élünk, de kérem az egy másik iparág! (előzőekben írtam pár bejegyzést arról az iparágról is, ha van kedved nézd vissza, egész sokan elolvasták…)

Arról nem is beszélve, ha ezt egy gyerek látja (nyilván látja, hiszen mindenhol ez ment), és esetleg Ő egyke, akkor mit érezhet? Ő még nem fogja fel a reklám "üzenetét", csak azt, hogy Ő kevesebb azoknál a gyerekeknél, akiknek van testvérük. Ő nem "kapta meg" a szüleitől ezt a "dolgot", ő csak annyit tud, hogy neki nincs! Máris kialakul benne egy hiányérzet, egy dolog, amitől kevesebbnek érezheti magát. (remélhetőleg nem találkozik olyan más gyerekekkel akik még jobban kihangsúlyozzák számára ezt)

Nem vagyok szakember, de ez még számomra is egyértelmű és szomorú! A nevükben is köszönöm! 

Nyilván több állampolgár több adót fizet, mint egy eszement elmélet elvén ezt el is lehetne engedni (WOW micsoda alliterációt tudok!) akár. Ezzel így talán nem is lenne baj, csak a kampány erősen lenézi az egykéket, főleg azok szüleit. Miért? Milyen jogon?

Ráadásul a reklámfilm olyan állításokat tesz, ami finoman fogalmazva is megkérdőjelezhető. Sajnos, akinek testvére van, az nem lesz automatikusan segítőkész, nem feltétlen fog jól teljesíteni versenyhelyzetben és nem biztos, hogy önzetlen lesz felnőttként. Miért kell ilyen valótlanságokat hirdetni? (szándékosan nem írok még csúnya, sértő szavakat-ki tudja, pár év múlva ki nyer a választásokon... XD)

Valóban nagyon sokat jelent egy gyereknek (de nem csak neki, namem mindenkinek!) a testvére, nekem is van kettő, szeretem is őket a magam módján.  Azonban az biztos, mert tudom magamról, hogy nem lettem önzetlen emiatt. Az ilyen tulajdonságokat tudja magáról az ember, maximum nem akarja elmondani. Nos, én önző módon, elmondom. Például önzésnek mondhatjuk azt is, hogy megálltunk egy gyerek felelős felnevelésének tervénél. Nem fog születni testvére. (bevallom, elég most nehéz ezt leírni, de bizony így van)

Akkor mi (itt az ideje belekevernem a feleségem is) most nem adunk meg mindent a gyermekünknek? Én egy pillanatig sem érzem ezt. Ezért, nagyon is feldühített a reklám!

A hirdetést, ha esetleg nem láttad volna elégszer, itt meg tudod nézni:

https://www.youtube.com/watch?v=Xw73pG1NjBQ

vagy itt: 

bukas bukás testvér kell egy testvér népesség csökkenés népesség reklámhadjárat kampány nem kell testvér több állampolgár kell valótlatságot állít segítőkész lesz jobban teljesít  önzetlenebb lesz akinek van testvére elszegényedés sokgyermesek lakásnélküliek

Miért akarnak rábeszélni a gyereknemzésre?

Lehet, a kormány nézi a statisztikákat, mert azok bizony durván népesség csökkenést mutatnak.

A legutóbbi, 2015-ös előreszámítás eredményei szerint az alapváltozatban 2060-ban várhatóan 7 millió 900 ezer fő lesz Magyarország népessége! (a magas változat 8 millió 700 ezres népességszámot jelez, az alacsony változatban 6 millió 700 ezer fő szerepel). Most nem számoljuk bele a bevándorlókat, menekülteket, más bolygókról érkezett idegeneket és a Jetit sem.

bukas bukás testvér kell egy testvér népesség csökkenés népesség reklámhadjárat kampány nem kell testvér több állampolgár kell valótlatságot állít segítőkész lesz jobban teljesít  önzetlenebb lesz akinek van testvére elszegényedés sokgyermesek lakásnélküliek

Magyarország népességének alakulása 1990-2060 között a népesség-előreszámítás alap-, alacsony és magas változata szerint. Forrás: KSH NÉPESSÉGTUDOMÁNYI KUTATÓINTÉZET (http://demografia.hu/hu/tudastar/nepesseg-eloreszamitas)

Szóval csökkeni fog Magyarország népessége és tenni kell ellene valamit? NEM az a megoldás, hogy előrébb helyezzük a testvéres családokat és arra szólítjuk fel az embereket, hogy felelőtlenül vállaljanak több és több gyermeket! (még jó, hogy nem kötötték össze a reklámot valamelyik támogatott hitellel…)

Szerintem nem a mennyiséggel kellene foglalkozni, hanem a minőséggel. Az életminőséggel. Sajnos Magyarország népességének nagyobb százaléka szegény, rossz körülmények között él. Az elszegényedés pedig egy olyan folyamat, amit az elején kellene megállítani! Ezzel kellene kezdeni valamit!

Kik a „legveszélyeztetettebbek” az elszegényedés szempontjából?

Az iskolázatlanok, a sokgyermekesek, a gyermekek, a lakásnélküliek.

Akkor miért mégis ezt kampányolják? Inkább ezekről kellene összeállítani valami velőset! Akár hirdetni is lehetne! (na itt már jöhetne a szuper akciós lakáshitel!!)

Biztassuk a gyermeket és szüleiket tanulásra, taníttatásra, segítsük őket lakáshoz. Támogassuk az életútjukat, ahogy tudjuk. Adjunk nekik jobb körülményeket a fejlődéshez! Erről szóljanak a hírek, ezzel legyen tele a sajtó! ( na jó ezt a szöveget loptam- köszi Tankcsapda!)

Remélem nem értettétek félre, én nem a nagycsaládosok ellen vagyok. Mi is hárman vagyunk testvérek. Nagyon jó dolog sok gyermeket nevelni, látni, ahogy felnőnek. A családban találkoztam ilyennel is. Rengeteg boldogságot jelent része lenni a gyermekünk életének. Ugyanúgy, ahogy azt is jó látni, ha a gyermekünk elvégzi az egyetemet, letesz egy-egy nyelvvizsgát, esetleg elér valamilyen nagyobb sporteredményt. Ez is kell és az is kell. Persze nem az az optimális megoldás, ha mindenkinek 10 egyetemet végzett profi sportoló gyermeke van… Remélem nem ezt szűrted le a bejegyzésből. XD

Nem akartam politikai cikket írni, távol áll tőlem az ilyen, de ha egyszer ezt a kormány nyomta… akkor ez egy kicsit most ilyen lett.

Kíváncsi vagyok, te mit gondolsz erről Ha van a témáról véleményed, kérlek oszd meg velem (esetleg másokkal is).

Szép napot!

Tovább

Mi is az a Google Analitics??

Mire jó egyáltalán? Sokat hallottad már ezt a kifejezést, de nem tudod mit jelent?

Elmagyarázom.

A mai világban bármit is csinálunk/készítünk, annak eredményét azonnal szeretnénk látni. Ez sajnos egy elfogadott emberi tulajdonságnak nevezhető. A legfontosabb, hogy az oly nehezen létrehozott termékünk teljesítményét meg is tudjuk mérni, azt ki tudjuk elemezni és ezáltal még jobb terméket tudjunk előállítani.

A google analitika tulajdonképpen a weboldalunk teljesítményét tudja mérni akár valós időben is. Erről a teljesítményről pedig különböző jelentéseket készíthetünk magunknak (vagy akinek mutogatni akarjuk, hogy milyen szuper oldalunk van). Meghatározhatjuk, hogy ezek a jelentések milyen adatokat jelenítsenek meg, tulajdonképpen tökéletesen testre szabhatjuk (valóban azokat az adatokat mutatja majd meg, amiket tudni szeretnénk a weboldalunkkal kapcsolatban).

A megfelelő jelentéseken keresztül alakíthatjuk az adatokat számunkra hasznos információvá. A megkapott információkból nagyon sok következtetést levonhatunk.

Nézzük át mik is a legfontosabb tulajdonságai a weboldalunknak (azon kívül, hogy szép design, jól szerkesztett, és természetesen releváns a tartalma):

  1. mennyi látogató érkezik az oldalunkra
  2. hány aloldalt néznek meg, ha már itt vannak az webhelyünkön
  3. mekkora az új látogatók száma, aránya azokhoz képest, akik már voltak itt (bizony a google tudja, hogy volt-e itt már valaki)
  4. az ide érkezők mekkora aránya megy egy mindenféle interakció nélkül
  5. menyi ideig maradnak az oldalunkon (árulkodó jel, ha ez a szám 1mp alatti)
  6. honnan jönnek a látogatók(milyen forrásból- közösségi média, direkt találat, stb)
  7. milyen eszközzel nézik az oldalt (tablet, PC, stb)
  8. mennyi konverzió történik

Szándékosan konverziót írtam és nem eladást, ugyanis ha nem az eladás a célja az oldalnak (például nem egy webshop, aki konkrétan termékeket árul), attól még működhet jól és érhet el magas arányú célteljesülést. Mondjuk, ha az a célod, hogy feliratkozzanak a blogodra, akkor nyilván nem adsz el semmit az oldaladon (erről jut eszembe, te már feliratkoztál az enyémre?). Ezek a számok nem hazudnak és rengeteget jelentenek. Azaz lehet valamelyik oldal nagyon szép kivitelezésű gyönyörű képekkel, videókkal dúsítva), ha nem érkezik rá látogató, nem érünk vele semmit. Ezt nem fogjuk tudni statisztikák nélkül. Nélkülözhetetlen egy weboldal üzemeltetésekor az analitikák figyelése.

Sorolhatnánk a keresőmarketing stratégia kialakításához szükséges statisztikákat, amelyekkel a Google Analytics szolgál, de nyilvánvalóan az a lényeges kérdés, hogy milyen üzletileg fontos információkat tudsz te kinyerni ebből az adattengerből.

Te tisztában vagy a weboldalad tulajdonságaival? Nem? Hogy tudsz aludni így egyáltalán?  

Így néz ki egy jó statisztikánk:

google analitics hogyan működik mit kell csinálnom statisztikák weboldal kimutatások tulajdonságok google a barátunk magyarázat hallottad már mérjük  elemezzük  kielemez elemzés viragandvirag viráglevente

De hogyan is működik a dolog? Mit kell csinálnunk?

Elsőként kezdjük egy univerzális kód igénylésével a google analitics rendszerben (Google fiók regisztráció szükséges, ez pár perc alatt teljesíthető, ha még nincs). Analitics regisztráció után az adminisztrációs menüben, új tulajdon létrehozásával igényelhetjük a kódunkat (ilyesmi lesz: UA-81211057-1). Ha ez megvan, akkor a kódot be kell illesztenünk a weboldalunk forráskódjának a megfelelő helyére. Ez általában a kódunk fejléce vagy lábléce. WordPress-ben erre találsz külön pluginokat is. Ezt fogja nézni a google amikor valaki az oldallal interakcióba kerül. Ezzel a beillesztett kóddal igazoljuk, hogy a weboldal a mi tulajdonunk és el is kezdhetjük kapni az adatokat. A lényeg, hogy egyetlen univerzális kóddal szinte mindet tudunk figyelni (speciálisabb kódokra most nem térek ki).

Ha szeretnéd megtanulni az alapokat és videóból könnyebben tanulsz, szívesen ajánlok egy videós csomagot. Ez az oktató videó sorozat az alapokról kezdi  és minden apróságra kitér(egyébként  a Google Analitics Solutions hivatalos youtube csatornája): https://www.youtube.com/user/googleanalytics

Ha nincs kedved végighallgatni a több órányi videós anyagot, folytatom tovább a lényeggel. Ahhoz azonban, hogy a megfelelő következtetéseket vonhassunk le a statisztikák alapján, fontos, hogy a mérési rendszer a megfelelő beállításokkal bírjon. Amiket mindenképpen érdemes jól kezelnünk:

  1. felhasználók (fontos, hogy bárki ne férjen hozzá az adatainkhoz)
  2. célok (határozzuk meg, állítsuk be, anélkül nem tudjuk ellenőrizni)
  3. szűrők (vegyük ki a zavaró tényezőket: kollégáink látogatásai, stb)
  4. e-kereskedelem (ha van eladásunk, fontos, hogy lássuk is)

Érdemes beállítani, hogy a számunkra kialakított jelentéseket, akár heti rendszerességgel küldje el nekünk a google, mondjuk pdf formátumban (ezt könnyedén megteheted).  Így folyamatosan képben lehetünk az oldalunk teljesítményét tekintve. Most már nyugodtak lehetünk, tudjuk majd, hogyan teljesít az oldalunk. Végre aludhatunk egy jót… csak akkor kell aggódnunk, ha ezek a számok nem azt tükrözik, amit szeretnénk látni (hogy ilyenkor mit kell tennünk arra most nem térek ki).

Tudnunk kell, hogy a számok, már nagyon weboldal-függőek, egyediek. Ha például blogunk van, akkor azt szeretnénk, hogy sok ideig legyenek az oldalunkon, tényleg olvassák végig posztjainkat. A sok új látogató nem releváns adat, ha valaki kifejezetten a meglévő partnereinek hozott létre oldalt és nyújt letölthető tartalmat.  Online értékesítés esetében pedig főleg az e-kereskedelmi jelentések fognak minket érdekelni. Hogy mit nézel, az rajtad múlik. Értelmezd jól az adatokat és változtass ennek megfelelően. A trendek, felhasználó igények folyamatosan változnak, ezt tudjuk. Mostantól viszont tudod, hogy a te oldalad, hogyan teljesít, hol kell javulnod (látod, hogy melyik szegmenst kell erősítened). Sokkal jobb eredményt fogsz elérni, ha tisztában vagy vele, hogy honnan indulsz és hova érkeztél.

A legfontosabb talán, hogy ne idegenkedjünk a google felülettől. A legtöbb helyen magyarul olvashatunk mindent, szinte mindenhez kapunk magyarázatot, értelmező videót. Igen, a google a barátunk! Tekintünk is rá így, kérdezzünk tőle, beszélgessünk vele sokat!

Regisztráljunk, ismerkedjünk, kezdjük el használni. Ha már úgysem tudunk aludni, megfelelő elfoglaltságot nyújthat egy –egy késő éjszaka.

Jó pihenést kívánok!

 Mást is érdekelhet? Oszd meg, csak úgy deülhet ki!

Tovább

Indul a nyaralás, frissítsük fel a számítógépet is!

A számítógép ma már az egyik leginkább nélkülözhetetlen munkatársunk, így ha nyaralni indulunk, gondoljunk arra, hogy egy kis felfrissülés a számítógépre is ráfér! Mondjuk ne rendeljünk neki is Pina colada koktélt (főleg ne próbáljuk meg megitatni vele!), de legalább áramtalanítsuk és tisztogassuk meg. Elsőre ez is elég!

Persze, nem csak ilyenkor érdemes foglalkozni kedvencünkkel, fontos a mindennapi gondoskodás. Erről már írtam korábban is: 

http://viraglevente.reblog.hu/nem-eleg-megvenni-uzemeltetni-is-kell-tudni

Különösen igaz ez akkor, ha belegondolunk, a rendszeres karbantartással nem csak a bosszúságtól óvhatjuk meg magunkat, de elkerülhetjük a költséges meghibásodásokat is.

A számítógéphez tartozó perifériákat is érdemes néha áttakarítani, még akkor is, ha a laptopok elterjedésével egyre kevesebb ilyen eszközt használunk. Egeret még a laptopokhoz is gyakran használunk, nem beszélve az olyan kiegészítőkről, mint a nyomtató,scanner, router, modem, stb. Ezeket az eszközöket a rendszeres otthoni vagy irodai takarítás alkalmával mi is áttörölgethetjük, így eltávolítva a port a környezetünk is egészségesebb marad.

indul a nyaralás karbantartás tisztítás portalanítás rendszeres takarítás számítógép notebook évente rendszeresen leállás adatok  adatvesztés segítség szakértő költségek

Más kérdés azonban az asztali számítógép vagy laptop belseje, ezekhez ugyanis érdemes már szakértő segítségét igénybe venni. Mindenkinek van olyan kocka ismerőse, aki számítástechnikát tanul, vagy már kiskora óta szereli a számítógépeket, (hiszen Magyarországon mindenki ért a számítógépekhez az építkezéshez és a focihoz!) de sajnos mindenki hallott olyan történeteket is, amikor ez az ismerős porszívóval állt neki gépet takarítani! Na az bizony már nem követendő példa!

A modern eszközöknek rendszeres karbantartásra van szükségük, legalább évente. A gépeket szakértő módon szét kell szedni, majd össze is kell tudni rakni. Nem árt, ha a takarítást elvégző személy tisztában van, melyik alkatrész sérül meg könnyen és melyikhez szükséges kicsit határozottabb erőt kifejteni.

A legjobb alkalom a nyár időszak. Ilyenkor az IT cégek sincsenek annyira leterhelve, ráadásul rajtuk kívül mindenki a foci EB-t nézi.

Otthoni és vállalati felhasználás, mikor kell szakértői segítség?

Tévhit, hogy az otthoni körülmények között nem kell számítógépet takarítani, és az is tévhit, hogy egy átlagos felhasználónak nem éri meg szakértői segítséget kérni. A számítógépes alkatrészek ára egészen felhasználóbarát, viszont a gépeken tárolt adatok soha nem látott értéket képviselnek, elég csak az olyan fontos események képeire és videóira gondolni, mint egy kisgyermek születése.

Vállalati körülmények között pedig egész egyszerűen nem engedhető meg a számítógépek leállása, hiszen az üzletmentben sem lehet leállás! A mai, modern világban olyan szakértőkre van szükség, akik bármikor elérhetőek, meghallgatják az ügyfelek problémáit, és képesek gyorsan és hatékonyan beavatkozni, ha baj van. A jó szakértő olyan kincs, akit meg kell becsülni, s aki önmaga is megbecsüli a hűséges ügyfeleit!

A következő részben arról lesz szó, hogy mely területek azok, melyek mind az asztali számítógépekben, mind a laptopokban a leginkább ki vannak téve a szennyeződéseknek, s melyekhez mindenképpen érdemes szakértőt felkérni.

Addig is szép napot kívánok!

Szeretnéd felhívni a figyelmét ismerőseidnek erre?

Oszd meg a cikket MOST!

Tovább

Hogy irtsunk Facebook vírust?

Az emberi fejlődés része a baktériumok és vírusok leküzdése. Sajnos az idők folyamán ez mit sem változott (valószínűleg nem is fog… XD). Csupán a világunk terjedt ki jelentősen. A technikai vívmányok megjelenésével együtt találkozhatunk ezek betegségeivel is. Ki ne használna manapság okos telefont, közösségi médiát. A vírusok ide is bejelentkeznek, nincs mese, ezen nem tudunk változtatni. A legelterjedtebb közösségi médiában, ide ki is írhatom: Facebook-on is nap, mint nap találkozunk ezzel. Sajnos kevesen veszik észre, és mint egy kisebb megfázást, lábon kihordják… azaz terjesztik tovább.  Nos ha kerültél már hasonló helyzetbe vagy el akarod kerülni, mindenképpen olvasd tovább a cikket.

Szeretnék segítséget nyújtani neked, azaz megmutatni, hogyan is moss kezet az IT világban.

Legegyszerűbb módja egy betegség legyőzésének, ha nem kapjuk el. Igyekezzünk védekezni a vírusok ellen: Szedjünk vitamint, figyeljünk a táplálkozásunkra… azaz csak megbízható programokat telepítsünk, ne osszunk meg mindenféle ismeretlentől posztot, ne akarjunk minden érdekesnek tűnő játékfelkérést elfogadni és ne adjunk hozzáférést bármilyen programnak az adatlapunkhoz. Ez olyan mintha meztelenül mennénk ki -20 fokba úgy, hogy nem eszkimóból vagyunk.

Nyilván mindenkit érdekel a TROLL neve, de hidd el nem leszel kevesebb attól, ha nem engedélyezed ennek a programnak az adatlap hozzáférést. ( Az enyém egyébként Kuzamijo…)

 

facebook virus vírus írtás hogy írtani baktérium változás technikaű okos telefon közösség média terjed terjeszt cikk kezet mops program megbízható telepít futtat elfogad ad akar oszt megosztani troll töröl alkalmazás bízz hasznos anti antivirus kaspersky kav re install újra  indít

Na de mi történik, ha már megfáztunk és szeretnénk gyorsan meggyógyulni. A receptet most meg tudom adni, de kiváltani neked kell. XD

Először is töröljünk minden alkalmazást a facebookon. Ezt így tudod megtenni: Nyisd meg a Facebookot, majd navigálj a Beállításokhoz. A bal oldali listában az Alkalmazások fülre nyomj egy emberes kattot, majd az összes olyan alkalmazást, amelyet látsz a listában, az X-re kattintva távolíts el. Tényleg mindet. Legyél könyörtelen! Ne bízz senkiben. ( Ez amúgy egy nagyon hasznos tanács az élet más területein is … XD )

Sajnos a böngésződtől is meg kell válnod. Szedd le mindet, amit tudsz(Az explorer-t ne erőltesd, az maradhat…XD), amivel valaha megnyitottad a Facebook-ot. (Előtte érdemes letölteni egy telepítőt, azért, hogy majd újra tudd telepíteni..)

Ezek a böngészők sok információt eltárolnak rólunk, szokásainkról. Sajnos ebbe is bele tud férkőzni az ellenség, így ezeket még el kell távolítanunk. Nyiss meg valamilyen fájlkezelőt (akár a Windows sajátját), és keresd meg a böngészőnek megfelelő mappát a Felhasználók (angol Windows esetén Users) mappában. Ennek leggyakoribb útvonala a C:\Users\atefiókodneve\AppData\Local. Itt kell letörölni a böngésződnek megfelelő mappát, hogy a maradék letöltött és konfigurációs fájlok is menjenek a levesbe. Ha Firefoxot használsz, a Mozilla mappát keresd, Chrome esetén a Google-t, és így tovább. Nagy, határozott DEL gomb. Ne kíméld.

Elméletileg készen vagyunk! Futtathatsz valamilyen tisztító programot, ami a maradék szemetet is összeszedi a gépedről. Ennek a befejeztével jöhet az újraindítás, és a böngésző(k) újratelepítése. Ha megvagy mindennel, tanulj a hibádból, szedd a vitaminokat és vegyél fel valami jó vastag kabátot, mondjuk egy Kaspersky Antivírus programot …

Ha elakadsz bátran írj, itthon vagyok ráérek... XD

Tovább
«
123