Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Utolsó kommentek

Feedek

HTML

HTML

Fizess vagy várj a sorodra!

Megéri fizetni az egészségügyi szolgáltatásokért? Inkább várjuk ki a sort a rendelőben, hiszen ugyanaz az orvos lát el minket majd, ugyanazzal az eszközzel, miben lehetne más… gondolnánk, ha túlságosan naívak lennénk.

Sajnos az egészségügyi állapotom miatt nagyon sokszor találkoztam a magyar fizetős egészségügyi ellátással az elmúlt pár évben. Súlyos gerincproblémám miatt évről évre hívatlan vendége vagyok az országos gerincklinika adott osztályának, így folyamatosan megtapasztalom a különbséget! Véleményem szerint óriási a difi, de vajon ez csak a reumatológiával van így?

Pár éve történt, hogy foggondom akadt. Egy jól sikerült partin ugyanis eltűnt a korona a fogamról… Biztos a sok vodka narancsnak volt ilyen fogkorona eltüntető hatása, de a lényeg, hogy másnap nem is rémlett, hogy mi történhetett (a fogammal!!!). Tárgyi bizonyítékokat pedig nem találtam. (eltűnt a korona…) Lehet, hogy a fogtündér megviccelt? Minden esetre pénzmagot nem rakott a párnám alá. Kénytelen voltam hát szakember segítségét igénybe venni (no nem nyomozót , hanem fogorvost).

fog fogorvos egészségügy fizetős fizetni érte gerincklinika rendelő tb tb alapon  szolgáltatni fizetni az ellátásért fizetni a szolgáltatásért kipróbálni kipróbáltam kivártam időpontra mentem késés várakozás enesazegeszsegugy énésazegészségügy magán magánrendelés külföldön külföldre háziorvos sürgős ambulancia sürgősségi ellátás járulék szolgáltatási járulék Leventét miniszternek

Jellememből adódóan gyakran szoktam kitalálni mindenféle elvetemült dolgot, amelyekkel még magam is meglepem. Ilyen volt ez is. Arra gondoltam, nem futok a magán rendelésre, hanem irány az SZTK. Végül is fizetem a TB-t, sose volt elmaradásom, jár nekem az ellátás. A XI. kerületi rendelőnek amúgy is egész jó híre van, így simán belevágtam a projektbe.

Telefonon sikerült bejelentkeznem. Nem volt egyszerű kideríteni kihez is tartozom, ugyanis még nem voltam ott soha ezelőtt. Megtaláltuk a doktornőmet és a megfelelő időpontot is, szóval szuperül kezdődött.

Na persze a folytatás... Megjelentem az kialkudott időpontban, talán egy kicsit előbb is, ki tudja, hátha előbb végzek. Nem így lett. Két és fél órás várakozást követően, szólítottak. Belépve láttam, hogy nem a megszokott űrfotel fogad, nincsenek szuperfények és király kütyük.

De mielőtt jobban megnézhettem volna a felszerelést már hajszolt ki az asszisztens - sajnáljuk, de nagyon nagy a késés, nem tudjuk most ellátni.(nekem mondják? Jó ideje itt ülök….)  Jöjjön vissza két hét múlva- azzal a kezembe is nyomtak egy papírt, jó nagy betűkkel ráírva az ajánlott időponttal. Le van foglalva, mondták és csukták is rám az ajtót…

Sajnos nem tudom az okát a csúszásnak és erről nem is nyilvánítanék véleményt, azonban nem gondolom, hogy ez a módja az elintézésnek. Ilyen nagy a „vevőállomány”? Ekkora nagy a tömeg? Akkor miért ezt az időpontot kaptam vajon? Mi lehet ennek az egésznek az oka?

Miért tudja ezt megoldani egy magánrendelő? Más a rendszerük? Több időt szánnak egy betegre? (ők megtehetik?) Másnap elmentem egybe, időpontra. Persze ide is kicsit előbb érkeztem. Sejtitek mi történt? Hát megcsinálták a fogamat! Gyorsan, precízen, várakozás nélkül.

Itt voltak szuper kütyük, félelmetes űrtechnológia, minden ami kell egy ilyen "drága" helyre. Gyorsan rögzítsük, hogy annyira drága és jó minőségű magyarországon a magán orvoslás, hogy küldöldről is ide járnak! Külön iparág fejlődött ki az orvos turizmusra. Simán megéri ideutazni, eltölteni egy kis időt, megcsináltatni a fogat, cicit, bármit és hazautazni akár skandináviába. Hihetetlen. 

Kipróbáltam egyébként a reumatológiát is. Írtam, hogy ilyen a jellemem, nem adom fel könnyen. Ott eleve másfél hónap volt az első időpont, amit kérhettem. Nagyon érdekesen, 7 percenként adják az időpontokat, kaptam is jól megjegyezhető 17.43-at. Ezt mondjuk az én szúrtam el. Rosszul írtam be a naptáramba és egy nappal később mentem. Aznap nem rendelt az orvos, így az lett volna a megoldás, hogy kérek egy új időpontot… gondolod, hogy másnapra.

Szóval kellene egy hosszú távú megoldás erre a problémára. Szerintem aki ezt meg tudja oldani, komoly politikai előremenetelre számíthat. Mi lehet az? Más országba fizetni a TB-t és kijárni a kezelésekre? Egyszerűen nem fizetni, mert úgy is kápézni kell minden alkalommal?

Én kitaláltam!

A háziorvoson és a sürgősségi szolgáltatáson kívül mi az amit "ingyen" igénybe veszünk?

fog fogorvos egészségügy fizetős fizetni érte gerincklinika rendelő tb tb alapon  szolgáltatni fizetni az ellátásért fizetni a szolgáltatásért kipróbálni kipróbáltam kivártam időpontra mentem késés várakozás enesazegeszsegugy énésazegészségügy magán magánrendelés külföldön külföldre háziorvos sürgős ambulancia sürgősségi ellátás járulék szolgáltatási járulék Leventét miniszternek

Mint, hogy minden éremnek két oldala van, most nézzük kicsit a másik oldalát. Havi 7050.- forintért mit várunk? Mire elég ez az összeg? 2016.január elsejétől ennyi a havi egészségügyi szolgáltatási járulék. Az ország maxiumum fele fizeti, szóval nem nehéz kiszámolni, hogy egy főre mennyi jut. 

Megoldási javaslatként felmerülhetne, hogy ez az összeg legyen az (háziorvos és ) általános ambuláns járulék. A többiért pedig fizessünk! Nem lennénk hátrébb, de lehet, hogy ezek a szolgáltatások viszont magasabb színvonalúak lennének. Szerintem ez a megoldás! Kicsit mélyebben ki kell dolgozni, ezt elismerem, de még csak ötlet szinten mozog. Várom a megfelelő támogatottságot.

Ti mit gondoltok? Működne az ötletem? Ha egyet értessz velem oszd meg a bejegyzést "Leventét miniszternek" címmel! Reméljük ez egy új sikersztori kezdete!

Szép napot!

Tovább

Akarsz benzinkutas lenni? – Elmondom a MOL –nál hogy lehetsz!

Magyarországon több mint 8,000 en dolgoznak MOL benzinkutaknál. Teszik ezt szép MOL-os ruhában, kitűzővel. Akarsz hozzájuk tartozni? Nem ajánlom, leírom miért!

Először is a ruha, a kitűző csak a látszat. Ők nem a MOL-nál dolgoznak, az ő munkáltatójuk bizony minden esetben a helyi Fittyemfütty 2024 Kft. Ez azt is jelenti, hogy mindenkire más szabályok vonatkoznak, amit a helyi főnök határoz meg. Azaz azért mégsem, mert ebbe már beleszól a nagyhatalmú multi (hiszen mégis csak az ő ruháját hordod…). Mik is kötelező feladatok? A teljesség igénye nélkül leírok párat a kútkezelő kötelezettségei közül: óránként takarítod a Wc-ket, a szeméttárolókat üríted, felsöprőd a kút területét (ezt naponta többször), átveszed az árukat, amikor jön, fogadod az üzemanyag szállító tankert, kicseréled az árakat a több méter magas totemoszlopon, méred a hűtők hőmérsékletét…

Amikor lenne időd kicsit megállni, hallgatod a központtól érkező oktatási anyagokat, megtudod a célszámokat, amiket teljesítened kell, gyorsan eszel –iszol, pisilsz. DE ezeket csak akkor, ha nincs a kúton VEVŐ, ugyanis akkor minden vevőhöz odamész, megkérdezed: Segíthetek? Milyen üzemanyagot parancsol? Itt azonnal ajánlod a jobb minőségűt, amely kedvező hatással van a motorra és..bala bala… Érdeklődsz, hogy lemoshatod-e a szélvédőt, motorolaj-szintet vagy keréknyomást  esetleg ablakmosó-folyadék szintet ellenőrizhetsz-e . Ha nagyon ügyes vagy esetleg még belefér egy GREEN kártya program ajánlása is, melynek igénylőlapja mindig ott van a zsebedben kitöltésre készen. Fontos, hogy ne feledkezz meg a jókedvedről, mert felkészülten, vidáman, segítőkészen kell várnod az kedves vásárlókat.

mol benzinkút benzin kutas benzinkutas állás alkalmazott MOL fizetés munka feladatok kútkezelő munkáltató főnök vevő green  jókedv vállalnád

Vevőként én is nagyon örülök neki, ha mindezek hárítása után végre a kasszához érek, ahol a másik munkatárs teszi fel a következő kötelező kilenc kérdést. Sajnos ezt nekik muszáj, ezért kapják a fizetést, olyan 85-95,000.- forint között. Arról nem akarok véleményt nyilvánítani, hogy ez sok vagy kevés, ezt mindenki el tudja dönteni. Ami ezek után következik, arról már lehet vitázni: a levonások. Ahogy említettem vannak elvárások, amiket teljesíteni kell, lehet leltárhiány, amit valakinek meg kell térítenie. Cafeteria? Juttatások? Csak megemlítettem, nem azért mert a munkatársak találkoznak ezekkel…

A legrosszabb az, hogy nem tudsz kihez fordulni. A főnök kényszerhelyzetben van, neki is teljesítenie kell, mint előző bejegyzésemben írtam, vele sem kedveskedik a MOL. Érdekképviselet, szakszervezet nincs, hiszen te egy apró kis vállalkozás alkalmazottja vagy.

Ha sikerült meghoznom a kedvedet és vállalnál egy jó kutas állást, szólj!!! Több ismerősöm is folyamatosan keres lelkes új alkalmazottakat a már ismert feltételekkel!

Szép napot!

Tovább

Átvertek 500.000.-el!

Veled előfordult már ilyen? Akkor le írom mire figyelj oda ha nem akarod átélni azt ami velem történt. Csúnyán lehúztak félmillióval. Egy informatikai vállalkozás résztulajdonosa vagyok. Több mint 15 évnyi tapasztalattal a hátam mögött, elég sok mindent megéltem. Látom a változást az üzleti szférában, ahogy mondani szokás – nagyon felhígult ez a „szakma” is. Mostanság valóban érezni a bizalom hiányát és az üzletkötések menetének változását.

csalás

Régen szóban megegyeztem valakivel és az úgy volt „kőbe vésve” (jog szerint a szóbeli megállapodás is szerződéskötésnek minősül a még mai nap is) mindkét fél teljesítette adott szavát. Vettem így autót, nagyobb mennyiségű számítástechnikai alkatrészeket, de ide sorolhatnám a fogadásokat, üzletszerzési jutalékokat és még sok mindent amiben pénz lehetett. Jó régen volt.

Jelenleg előleget kérünk mindenkitől és annak megérkezése után kezdünk bele a szolgáltatásba. Egyre több cég nyújt cég adatinformációs szolgáltatást, minősítéseket készítenek. Ezekre nyilván lehet hallgatni is meg nem is. A probléma nem is ezekkel van, hanem a régi kapcsolatokkal, ahol már kiépült a bizalom hosszú évek alatt. Ezt tudják tönkre tenni nagyon váratlanul. Velem is ez történt. Régi (most már csak ismerősömnek nevezem ) ismerősöm keresett meg több mint két éve egy nagyobb projekttel , weblap, teljes arculati könyv , stb. Jól hangzott a dolog, összesen durván egymilliós nagyságrendű volt a megbízás. Mivel a téma is nagyon közel állt a cégünk összes alkalmazottjához, nagy elánnal vetettük bele magunkat a munkába. Rengeteg ötlettel álltunk elő, aminek mondjuk a nagy részére nem futotta már a keretből, azért mi talonban tartottuk a későbbi szebb időkre. Ahogy említettem régi ismerőstől jött a megrendelés, eszembe sem jutott előleget kérni, nagy hiba volt. Egy év után kaptunk is némi pénzmagot, a felét a várt összegnek. A többit későbbre halasztották. Tudtuk, hogy épp nincs pénze a megrendelőnek ezért nem is sürgettük. Teltek a hónapok, jöttek apróbb feladatok, segítségkérések és mi tovább dolgoztunk mit sem sejtve.

Egy napon furcsa ötlettel álltak elő, lecserélték az általunk készített weboldalt. Arculatot váltottak, egy-két dolgot hagytak meg csupán a régi anyagokból.  Ekkor is kérték a segítségünket és mi tovább szolgáltattunk és tovább és tovább a mai napig. Végre sikerült le ülnünk beszélni az elszámolásról ahol közölték, hogy ők bizony elszámoltnak tekintik a dolgot. Amúgy sem használnak semmit a régi dolgokból és már úgy is kifizettek minket. Megjegyzésemre, hogy ez nem túl fair még meg is fenyegettek.

Szuper volt közölni a hírt a tulajdonostársaimmal, főleg, hogy az üzletet én hoztam, én vállaltam a felelőséget az ismerősömért.  Ti mit tennétek a helyemben? (megjegyzés: tényleg várnék ötleteket!)

Ezek után hogy álljak az ilyen jellegű munkákhoz? Ismerősnek ne dolgozzak?

Sajnos csak az előleg marad mint megoldás szigorúan betartva minden kapcsolat tekintetében. Sajnálom, hogy ez a poszt ilyen komolyra sikeredett, de a csalódásom mértékéhez képest azt gondolom, igyekeztem a pozitív oldalát megfogni a dolognak már ha van egyáltalán ilyen.

Kérlek ha van kapcsolatod aki dolgozik és utólag fizetnek neki, oszd meg számára az üzenetem, neki ne kelljen átélnie hasonló csalódást. Szép napot!

Tovább