Gondoltál már arra, hogy szakmai anyagokat publikálsz?  Vajon miért írnak ilyeneket mások? Elárulják a titkaikat? Mi ebbe a jó nekik?

Elgondolkodtál azon mennyit ér egy blog bejegyzés? Kiszámolom neked, itt és MOST!

Mindegy, hogy milyen üzletben utazol, a hirdetések, és az online világ nem tesznek különbséget.

Legyen az összehasonlítási alap az AdWords, korunk vezető hirdetési platformja.

Ezzel szemben megírjuk a cikkünket. Legyen egy jól kidolgozott 1500 szavas, konkrét, mély, sok hivatkozással ellátott, minőségi iromány, ami már magában is igazi érték. Ezt terjesztjük (kizárólag ingyenes megoldásokkal), sok like-ot, megosztást kapunk (hiszen jó a cikk). Ezért a nálunk szereplő kulcsszavakra rendesen előre is tesz minket a google. Hiszen, ha valaki arról akar megtudni valamit, a mi cikkünkben nagyon jó eséllyel megkapja a választ. Például ezért is fontos, hogy jó legyen a bejegyzés. Mondjuk olyan mint ez, csak részletesebb, hosszabb, és speciálisabb.

A példa kedvéért legyen az ilyen egyik kulcsszó ára az AdWords-ben 200 Ft (ez azért lehet kevesebb, de versenyhelyzetben sokkal több is – és ez csak egy kulcsszó). Ez azt jelenti, hogy egy kattintásért ennyit kell fizetnünk a Google-nak. 

Tehát,ha a szuperül megírt cikkünk fél év alatt hoz 1,000 látogatót, akkor megért 200,000 Ft-ot. Ha 10,000 látogatót hozott, akkor 2,000,000 Ft–ot. Ennek ellenőrzése ma már nagyon egyszerű : Google analitics. Minden statisztikát látsz, tudod mikor, honnan jöttek a látogatok, mit csináltak, stb. (ha még nem használod, azonnal kezd el- EZ FONTOS) Persze, a látogatók nem mindegyikéből lesz vásároló, így ez csak megközelítése a blog értékének. A konverziót egyedileg kell meghatározni( most a weboldalra látogatász határoztuk meg).

Ráadásul ezek organikus találatok, ami az oldaladat tovább emeli a google –nél (jó ha tudod, az AdWords nem gerjeszt organikus találatot!). Ezáltal közvetetten akár még több látogatót is eredményezhet. Persze a látogatók minőségéről lehetne beszélni, de az üzleted iránt mindenképpen érdeklődik, hiszen arra keresett rá. 

Jól hangzik, ugye?

Szóval ezt a pénzt ügyesen megspóroltad. Sőt, minél tovább ott a cikk az oldaladon (és a találati listában is elől szerepel), annál tovább tud nőni ez a szám. De ezek után miért is törölnéd le?

Jöhet a következő cikk!

Persze nem minden cikkünk lesz sikeres ennyire, nem minden terjed majd fénysebességgel, de az biztos, hogy találtál olyan eszközt, amely hosszútávon keres vevőket a vállalkozásodnak. A cikk a te tulajdonod, újra és újra felhasználhatod, egy olyan tárgyad, mint mondjuk egy mobiltelefon ( csak nem amortizálódik olyan gyorsan). Nagyon fontos, hogy ez egy hosszútávú út és ha elkezded,következetesen végig kell járnod. (és végig is fogod...)

Ha már sok olvasód van és nekik értékesítessz is (hiszen a posztok olvasása alatt megismertek téged, bíznak a tudásodban, elismert képviselője lettél a szakmádnak, nagyon szépen felépítetted magad és vállalkozásoddat elöttük) szép lassan eléred, hogy a marketingkommunikációd blogközpontú legyen.  Így az újjabb és újabb posztjaidat már bármire használhatod, eléred vele a célközönséged. 

spórólj blog blogot irass mással  szakmai anyag kiszámolom mennyi mennyit ér egy blog összehasonlít megspórólni hosszútávon viráglevente szakmázok organikussan jönnek a szavak helyette vállalkozásnak megéri bármilyen

Szóval szeretnél írni a szakmádról, de nem jönnek a szavak? Nincs gond, mert tudom, hogy te nem ebben vagy profi. Nyilván sokkal jobban értessz a saját szakmádhoz.

Kérj meg engem, én megírom neked szívesen.  Hogy mennyiért? Annyiért, amennyit neked ér. Te majd eldöntöd, mennyit akarsz érte fizetni (valóban azt gondolom, hogy minden cikk ára egyedi és nagyban függ attól, hogy a tulajdonos mennyire értékeli- konkrétan neki mennyit ér) .

Ha szerinted, nem ért semmit, akkor ingyen dolgoztam. Elég előnyös a biznisz? Remélem. A lényeg, hogy kezdjük el, adj témát, címszavakat , leírást és én szállítom a cikked. Az sem gond ha később jössz rá az értékére, nem futok el, bármikor támogathatsz.

Nézd meg eddigi írásaimat, weboldalamat. Tudd meg ki vagyok, mivel foglalkozom. Kérdezz bátran! Itt egy kis összefoglaló rólam:


Virág Levente vagyok. 40 éves, egy informatikai vállalkozás gazdasági vezetője... Budapesten élek, feleségemmel és 6 éves kislányommal.

spórólj blog blogot irass mással  szakmai anyag kiszámolom mennyi mennyit ér egy blog összehasonlít megspórólni hosszútávon viráglevente szakmázok organikussan jönnek a szavak helyette vállalkozásnak megéri bármilyen


Íme pár foglalkozásom amit naponta űzök: apa vagyok, sofőr vagyok, szakács vagyok, bevásárló vagyok, gerincgyógyász vagyok, hűséges férj vagyok,  irodai alkalmazott vagyok, tornász vagyok, rendszeres olvasó vagyok, játszótárs vagyok-hívhatjuk kreatív szórakoztató partnernek is, számítógép felhasználó vagyok, lottószámot tippelgető optimista vagyok, focista vagyok, író vagyok, lelkes hallgató vagyok, ivócimbora vagyok , nyelvész vagyok, mindent szervező vagyok, mindig elérhető kapcsolattartó vagyok, film szakértő vagyok, precíz felszolgáló vagyok, lelkiismeretes szerető vagyok, hozzáértő vagyok- nyilván bármihez ... és mivel nem célom, hogy elaludj, abbahagyom. Röviden ez vagyok. Pár hónap alatt hidd el, jobban meg fogsz ismerni, azt gondolom érdemes. 


Ha szeretnéd kipróbálni a dolgot, vedd fel velem a kapcsolatot, én alig várom!

Szép napot!