Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Utolsó kommentek

Feedek

HTML

HTML

Így vettem meg az első FERRARIM!

Úgy 17 éves lehettem, amikor először gondoltam rá, hogy nekem bizony valami nagyon elvadult sportkocsi kell ha megnövök. Már akkor imádtam a forma 1-et, így nem is akarhattam mást, mint egy tűzpiros Ferrari F40et. Ez volt az utolsó modell, amit még 1988-ban Enzo Ferrari halála előtt mutattak be. Egyszerűen, gyönyörű szép!

Egy középmotoros, hátsó kerék meghajtású álom!  Abban az időben ez volt a leggyorsabb, legerősebb és legdrágább autó, amit a Ferrarinál a nyilvánosságnak értékesítettek. Igen, ugyanis nem minden Ferrarit vehet meg bárki.

Már akkor elképzeltem, ahogy megjelenek a szalonban:

Egy tavaszi délelőtt térek be, már a kihagyhatatlan reggeli kávém elfogyasztása után. Két talpig öltönyös fószer rohan irányomba, hozzám, „a vevő” –hőz. Egymással versenyezve nyomják az elcsépelt kereskedői dumát, hogy így meg úgy a Ferrari. Ilyen gyors, ennyi lóerő… Nagyon gyenge eladók, egyet sem kérdeznek, de ma szerencséjük van. 

- F40 et akarok venni, mondom nekik halkan. Elég szerény srác vagyok egyébként, ha még nem ismernél (mondom ezt egy Ferrari vásárlása közben…).

Az egyikőjük kapkodva siet a katalógusért, a másik elegánsan mutatja az utat a szalonban forgó fenevad felé. Ő a szerencsés, ma ö kapja a jutalékot…

Ez valami versenyautó féle, gondolhatná egy kívülálló, hozzá nem értő. Lapos, tűzpiros. Tényleg olyan a szárnya hátul, mint egy forma egyes kocsié. Egyszerűen pazar látvány.

- Rendben lesz, suttogom. Óriási vigyort és elégedettséget látok az eladó arcán. Ezt királyul csináltam, gondolja. A papírokat gyorsan elintézzük, ez nem is kérdés, kb mindent aláírok amit elém rak, olyan izgatott vagyok.

Íme a nagy pillanat: a kulcsok átadása következik. Ez valami fenomenális, átadhatatlan érzés. Javaslom, írd fel te is a bakancslistádra. Nálam van, az enyém, az én tulajdonom. Wáááááá... Alig várom, hogy beülhessek és nyomjam neki, bele a világba! Én állok ki vele a szalonból, erőteljesen ragaszkodok hozzá, hogy mostantól csak én vezethetem a drágaságomat.

Az egész napom kocsikázással és tankolással telik. Érdekes, hogy ezt mondom, de az első pár órában kényelmetlen érzés fog el. Mindenhol, mindenki bámul. Komolyan, nekem kellemetlen. Először a kocsit, és egyből utána engem, a szemem leges - legmélyét. Lassan kezdek oldódni és szokom a feelinget. A lámpáknál rendesen ég a jobb oldali ülés, annyian be szeretnének ülni. Lehet mostantól még aktívabb lesz a szexuális életem? Érdekes összefüggés, de valljuk be valahogy így működik a világunk. Én meg férfiból vagyok, így könnyedén meggyőzhetnek az ellenkező neműek. Tudjuk jól, hogy elég jó eszközeik vannak erre. (Fontos gyorsan leszögeznünk, hogy ez még jóval a házaséletem kezdetének gondolata előtt történik!)

De a lényeg, hogy egy IHI turbós, 478 lóerős V8- as Ferrari F40-ben ülök, ami nem magasabb 113 centiméternél (ez egy hatéves kisgyerek magassága egyébként)… azonban ez a cucc csupán 4,1 másodperc alatt gyorsul fel 100ra. Elképesztő.

Hmmm…

Ferrari viraglevente azelsosprint megvettem az enyém drágaságom tűzpiros az első F40 leggyorsabb legerősebb legdrágább nyilvánosan vevő pazar lapos tulajdonom tankolás férfiból vagyok

Szóval, pontosan ezt álmodtam meg kicsit több mint 20 éve.

Ha mostantól kezdve minden második héten megnyerem a reblog sprintet, akkor megközelítőleg 1085 hónap alatt összegyűjtöm a jelenlegi 350.000 Eurós vételárát.

Kérlek, oszd meg a posztomat, segíts meggyőzni a szerkesztőket, hogy a cikk érdemes a főoldalra kerülésre és esélyes a végső győzelemre. Segíts, hogy megvalósítsam ezt a régi álmom.

Előre is köszönöm és szép napot kívánok!

Virág Levente

Tovább

Használt autó beszámítás- lehúzás

Minden autótulajdonos próbálkozik ezzel a megoldással a kereskedőknél mielőtt értékesíti a gyöngyszemét. Azonban nagyon kevés helyen kapjuk meg az autó tényleges piaci értékét. Természetesen a kereskedőnek is élnie kell valamiből. Ne is akarjuk elvenni a kenyerét. Mindenféle rossz szándék és a teljesség igénye nélkül nézzük át, hogy is keres pénzt egy autókereskedő.

Nyilván van haszna a beszámított és értékesített autókon, hiszen ebből él. Persze kap jutalékot a nála bizományban lévő autók értékesítése után. Szintén jutalékra számíthat az általa eladott és hitelre vásárolt autó hitele után is. Jön jutalék az autóra kötelezően megkötendő biztosításból is. A legtöbben már maguk is hoznak be autót külföldről, melyet kisebb helyre pofozás után jó haszonnal el tudnak adni kihasználván az itteni magasabb árakat.

autó használt használtautó beszámít beszámítás vásárlás értékesítés vevő eladó kereskedő kereskedés átver átverés hitel biztosítás jutalék pénz kerse kínál negatív aaa kényszerít elkerülni lehúz

Azt gondolom, hogy ha valaki tisztes kereskedő, hosszútávon jól meg tud élni ebből. Ki tud alakítani egy törzsvevői gárdát akik visszajárnak hozzá. Én is ezt teszem, 3-4 évente váltok autót, bízom a kereskedőmben, eddig teljes joggal. Én ide járok: http://www.hasznaltauto.hu/partner/sale_rent_buy_2000_kft.-7013

 – ez volt itt a reklám helye, de megérdemlik. Kapok extra gumi szettet, megbízható szervizt, stb. Persze ők olcsóbban tudnak szolgáltatást venni –mondjuk egy tolatóradart beszereltetni - de ezt sokszor ingyen adják, vonzóbbá téve az ajánlatukat.

Azonban vannak negatív példák is, amiről ezt a bejegyzést is akarom írni.

Kedvenc sógorom vásárolt egy új autót a közelmúltban és a régit próbálja értékesíteni a lehető legjobb áron. Hirdetése fut a használtautón, lassan jönnek az érdeklődők is. Megkereste őt a fóti AAA autó is (szándékosan írom ki a nevet, mert a történet kifejezetten róluk szól), hogy a hirdetett ár szuper és nagyon szívesen megvásárolnák gépjárművét. Egyeztettek időpontot, melyen László nagy várakozással jelent meg. Leültették az ügyfélváró placra és több, mint 4 órás várakoztatás után végre sorra is került! Nyilván a hozzáállás kezdett lankulni, de sebaj gondolta, ha 710, 000.- magyar forinttal tud távozni, megéri. A próba út után jöhetett az alkudozás. Erre külön helység van kialakítva, ahol kellemes kanapé fogadta. Az autó átvizsgálása után meg jött a az ajánlat- 250,000.-! Pfff. Te mit tettél volna? Nyilván kérte a forgalmit, hogy nagyon örült, főleg ennek a kellemes délután hasznos eltöltésének, és próbált elköszönni. Az értékesítő teljesen rutinszerűen mondta, hogy esetleg van lehetőség beszélnie a főnökével és kihozni a maximumot a dologból. Mivel nagyon messze volt az ajánlat a piaci ártól László ezt nem akarta megvárni, de a kereskedő mégis kért speciális árat mielőtt vissza adta a forgalmit és elengedte. 450,000.- WOW.

A dologhoz tartozik, hogy esetleges egyezség esetén a megalkudott árból még lejön 50,000.- a kereskedő költségeire...

Persze biztos van olyan megszorult kliens aki belekényszerítve ebbe a helyzetbe kénytelen igent mondani és ezáltal extra nyereséget adni a kereskedőnek. Ilyen világot élünk, tudomásul kell venni. Azonban jó felkészülni ezekre a helyzetekre előre, hogy ha esetleg odakerülünk megfelelően tudjuk kezelni. Szerintem a legjobb megoldás nagy ívben elkerülni az ilyen helyeket.

Ti mit gondoltok? 

Tovább

Akarsz benzinkutas lenni? – Elmondom a MOL –nál hogy lehetsz!

Magyarországon több mint 8,000 en dolgoznak MOL benzinkutaknál. Teszik ezt szép MOL-os ruhában, kitűzővel. Akarsz hozzájuk tartozni? Nem ajánlom, leírom miért!

Először is a ruha, a kitűző csak a látszat. Ők nem a MOL-nál dolgoznak, az ő munkáltatójuk bizony minden esetben a helyi Fittyemfütty 2024 Kft. Ez azt is jelenti, hogy mindenkire más szabályok vonatkoznak, amit a helyi főnök határoz meg. Azaz azért mégsem, mert ebbe már beleszól a nagyhatalmú multi (hiszen mégis csak az ő ruháját hordod…). Mik is kötelező feladatok? A teljesség igénye nélkül leírok párat a kútkezelő kötelezettségei közül: óránként takarítod a Wc-ket, a szeméttárolókat üríted, felsöprőd a kút területét (ezt naponta többször), átveszed az árukat, amikor jön, fogadod az üzemanyag szállító tankert, kicseréled az árakat a több méter magas totemoszlopon, méred a hűtők hőmérsékletét…

Amikor lenne időd kicsit megállni, hallgatod a központtól érkező oktatási anyagokat, megtudod a célszámokat, amiket teljesítened kell, gyorsan eszel –iszol, pisilsz. DE ezeket csak akkor, ha nincs a kúton VEVŐ, ugyanis akkor minden vevőhöz odamész, megkérdezed: Segíthetek? Milyen üzemanyagot parancsol? Itt azonnal ajánlod a jobb minőségűt, amely kedvező hatással van a motorra és..bala bala… Érdeklődsz, hogy lemoshatod-e a szélvédőt, motorolaj-szintet vagy keréknyomást  esetleg ablakmosó-folyadék szintet ellenőrizhetsz-e . Ha nagyon ügyes vagy esetleg még belefér egy GREEN kártya program ajánlása is, melynek igénylőlapja mindig ott van a zsebedben kitöltésre készen. Fontos, hogy ne feledkezz meg a jókedvedről, mert felkészülten, vidáman, segítőkészen kell várnod az kedves vásárlókat.

mol benzinkút benzin kutas benzinkutas állás alkalmazott MOL fizetés munka feladatok kútkezelő munkáltató főnök vevő green  jókedv vállalnád

Vevőként én is nagyon örülök neki, ha mindezek hárítása után végre a kasszához érek, ahol a másik munkatárs teszi fel a következő kötelező kilenc kérdést. Sajnos ezt nekik muszáj, ezért kapják a fizetést, olyan 85-95,000.- forint között. Arról nem akarok véleményt nyilvánítani, hogy ez sok vagy kevés, ezt mindenki el tudja dönteni. Ami ezek után következik, arról már lehet vitázni: a levonások. Ahogy említettem vannak elvárások, amiket teljesíteni kell, lehet leltárhiány, amit valakinek meg kell térítenie. Cafeteria? Juttatások? Csak megemlítettem, nem azért mert a munkatársak találkoznak ezekkel…

A legrosszabb az, hogy nem tudsz kihez fordulni. A főnök kényszerhelyzetben van, neki is teljesítenie kell, mint előző bejegyzésemben írtam, vele sem kedveskedik a MOL. Érdekképviselet, szakszervezet nincs, hiszen te egy apró kis vállalkozás alkalmazottja vagy.

Ha sikerült meghoznom a kedvedet és vállalnál egy jó kutas állást, szólj!!! Több ismerősöm is folyamatosan keres lelkes új alkalmazottakat a már ismert feltételekkel!

Szép napot!

Tovább